«ARDUINO HUB»


Чому Ваша дитина навчиться у цьому напрямку школи?

ГУРТОК «Інженерне моделювання та конструювання» Ми живемо в еру технологічного буму – чи не кожен день з’являються все нові і нові пристрої, механізми, винаходи, що спрощують і покращують наше життя. Ринок професій ХХІ століття завоювали спеціальності, так чи інакше пов’язані з електронікою. Для прикладу, левову частку будь якого стартапу складають програмісти і фахівці електронного приладобудування. Створити практично з нуля і запрограмувати діючий електронний прилад або механізм може навіть 5-класник! Така можливість з’явилася завдяки Arduino. Це – всесвітньовідома платформа для проектування і реалізації все-можливих електромеханічних пристроїв. На даній платформі можна зреалізувати практично будь який електронно-механічний пристрій! Потрібні лише персональний комп’ютер або мобільний пристрій зі встановленим програмним забезпеченням, плата Arduino і необхідні комплектуючі: з'єднувальні проводи, датчики, радіодеталі, двигуни тощо – в залежності від кінцевого результату.


Далеко не повний список того, де використовується Arduino: - проекти під загальною назвою «Розумний дім» (охоронні системи, автоматизація освітлення, контролю температури, догляду за рослинами, сигналізація витоку природного газу в домі і т.п.); - різноманітні роботизовані системи і механізми (створення повністю автономних роботів, що замінюють людей (наприклад при знешкодженні вибухових механізмів, ліквідації пожеж, добуванні корисних копалин і т.д.); - військова промисловість (напр. безпілотні літальні пристрої); - космічна галузь; - сільське господарство; - вимірювальні прилади.


Навчальна програма реалізується у гуртку науково-технічного напряму предметно-технічного профілю позашкільної освіти. Метою програми є формування компетентностей особистості у процесі ознайомлення з основами радіоелектронного конструювання, програмування діючих моделей як готових пристроїв так і окремих модулів, пошуково- конструкторська діяльність з використанням 3D-графіки та моделювання.


Основні завдання полягають у формуванні ключових компетентностей: пізнавальна - оволодіння знаннями призначення радіоелектронних компонентів, вмінням читати електронні схеми, знаннями радіоелектронного конструювання, основ програмування мікроконтроллерів та основ 3D-моделювання; практична - формування умінь і навичок радіоелектронного та модульного конструювання, експлуатації електро-радіотехнічних приладів та пристроїв 3D-моделювання, технологічних процесів, формування вмінь у використанні програмного забезпечення для програмування мікроконтролерів Arduino та розробки проектів з використанням 3D-графіки; творча - гармонійний розвиток особистості, розвиток творчої активності, просторової уяви, художнього смаку, неординарних конструкторських та винахідницьких рішень; соціальна - формування технічно й технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності, виховання потреби в продуктивній праці, життєвої самостійності; розвиток загальнолюдських позитивних якостей, формування навичок роботи в команді.


Викладачі


ГРЕБЕНЬ РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ

ГРЕБЕНЬ РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ


Дізнатись
НАКОНЕЧНИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ

НАКОНЕЧНИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ


Дізнатись
ЧУБАТИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ЧУБАТИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ


Дізнатись

Досягнення наших учнів

Фотогалерея